Vodnik za oglaševalce: sodelovanje z neodvisnim partnerjem

Uvod v spletno oglaševanje in program AdWords

AdWords je Googlov oglaševalski izdelek, ki prikazuje vaše oglase osebam, ki v Googlu ali na partnerskih spletnih mestih iščejo izdelke ali storitve, podobne tem, ki jih sami ponujate. Oglaševanje s programom AdWords omogoča, da dosežete nove stranke v trenutku, ko iščejo vašo vrsto izdelkov in storitev. Izberete lahko obračunavanje za klike, prikaze ali konverzije, odvisno od vaše vrste oglaševalske akcije.

Ko se vaši oglasi prikazujejo, s podatki o storilnosti omogočimo, da lahko tudi vaš neodvisni partner spremlja, kaj deluje in kaj ne. AdWords je zelo nadzorovan program, ki vam pomaga natančno razumeti donosnost oglaševalske naložbe, vašemu neodvisnemu partnerju pa omogoča izvajanje sprememb za kar najboljšo donosnost.

Oglase lahko prikazujete v Googlovem iskalnem omrežju, poleg tega pa tudi v Googlovem omrežju partnerskih spletnih mest (mestih, kjer ste morda videli sporočilo »Google oglasi«, vključno s portalom YouTube. V tem omrežju lahko uporabite tudi druge oblike oglasov, na primer slikovne in video oglase.

Google in neodvisni partnerji

Verjamemo, da lahko program AdWords pomaga uspeti vašemu podjetju. Morda pa nimate časa ali potrebnih virov za ustvarjanje – in ohranjanje – uspešnega računa AdWords. Morda pa potrebujete samo nasvet strokovnjaka.

Tu nastopijo naši neodvisni partnerji. Neodvisnih partnerjev je več vrst – od največjih oglaševalskih agencij in izdajateljev rumenih strani do posameznih spletnih svetovalcev. Da bi vam pomagali izbrati neodvisnega partnerja, smo razvili Partnerske programe. Na spletnih mestih neodvisnih partnerjev, ki sodelujejo v teh programih, bo prikazana značka, kar bo pomenilo, da so opravili certifikacijske izpite. Dve verjetno najpogosteje prikazani znački sta Certificiran partner programa AdWords in Pooblaščeni prodajni posrednik za program AdWords. Oglejte si značke in preberite več o naših partnerskih programih na spletnem mestu www.google.si/adwords/partnerprograms.

Če želite preveriti, ali je podjetje certificirano v naših Partnerskih programih, kliknite značko na spletnem mestu podjetja. Če je certificirano, boste preusmerjeni na stran s profilom podjetja na spletnem mestu Google.si.

Sodelovanje z neodvisnim partnerjem

Neodvisni partner programa AdWords lahko vam in vašemu podjetju prihrani veliko časa in energije. Najboljše rezultate boste dosegli, če boste informirani, udeleženi in seznanjeni s potekom svojih oglaševalskih akcij, medtem ko bo vaš partner poskrbel za stvari, za katere bi porabili največ časa.

Neodvisni partnerji vam poleg stroškov oglaševanja pogosto zaračunajo dodaten znesek. Upoštevajte, da ponujajo koristno storitev upravljanja oglaševalskih akcij AdWords, ki med drugim vključuje poročanje, odgovarjanje na vprašanja in optimiziranje oglaševalskih akcij. Menimo, da morate biti seznanjeni s končnimi stroški oglaševanja v programu AdWords, vključno z vsemi stroški, ki vam jih zaračuna neodvisni partner. S tem zneskom lahko določite donosnost svoje naložbe (ROI).

Tu je nekaj hitrih namigov, kako postanete izkušena stranka:

1. Izberite najboljšo možnost
Ko izbirate neodvisnega partnerja, s katerim boste sodelovali, poiščite podjetja z značko certificiranega partnerja ali prodajnega posrednika za program AdWords. Z Iskalnikom Googlovih partnerjev lahko preverite, ali je podjetje certificirano, ali pa poiščete certificirane partnerje. Pri izbiranju se natančno seznanite z vsebino in trajanjem pogodbe, ki jo nameravate skleniti s partnerjem. Obstaja še nekaj drugih kriterijev, ki so vam lahko v pomoč pri izbiri neodvisnega partnerja:

2. Izberite enega partnerja
Morda boste želeli proračun porazdeliti med več neodvisnih partnerjev in nato primerjati, kateri bo dosegel najboljše rezultate. To lahko storite, vendar samo, če preizkusite vsakega posebej. Google ne bo prikazal več oglasov za posamezno podjetje na isti strani z rezultati iskanja, tako da boste težko istočasno preizkusili več neodvisnih partnerjev.

3. Poučite se
Za razumevanje programa AdWords na zahtevnejši stopnji boste potrebovali precej časa, kar pa ne velja za razumevanje osnov programa. Spodaj si oglejte razdelek »Osnove programa AdWords« ali pa obiščite Center za pomoč AdWords na naslovu adwords.google.com/support/aw?hl=sl, če želite več informacij. Če boste razumeli program AdWords, boste pri sprejemanju odločitev z neodvisnim partnerjem bolje informirani.

4. Zaupajte izkušnjam
Če sodelujete s podjetjem, ki je že upravljalo na stotine računov, je zelo verjetno, da lahko to podjetje pri uporabi programa AdWords ponudi strokovno znanje. Če vam rečejo, da so stroški za spletno oglaševanje za določene panoge višji ali da določene ključne besede morda ne bodo učinkovite za vaše podjetje, verjetno govorijo na podlagi izkušenj.

5. Ocenite svojo učinkovitost
Če vaš cilj ni samo razvijanje blagovne znamke, je v programu AdWords najbolj pomembna donosnost naložbe oglaševanja (npr. število novih strank, ki obiščejo vaše podjetje). Vsak mesec si vzemite nekaj časa tudi za merjenje svojih naložb in rezultatov, ki jih s temi naložbami dosežete.

Naj kaj moram paziti?

Verjamemo, da je pozitivna izkušnja s programom AdWords za vas zelo pomembna. V nasprotnem primeru nam to sporočite. Najprej pa morebitne težave poskusite rešiti z neodvisnim partnerjem.

Številni neodvisni partnerji so si naše zaupanje pridobili z delovanjem v korist svojih oglaševalcev. Nekateri neodvisni partnerji pa delajo drugače. Spodaj si oglejte nekaj dejavnosti, katerim se raje izognite in nas o njih obvestite:

Osnove programa AdWords

Izjava:
Čeprav se na vaše e-poštno sporočilo morda ne bomo odzvali osebno, bomo vaše komentarje proučili in po potrebi ustrezno ukrepali. Če imate v zvezi z računom AdWords kakršna koli vprašanja in potrebujete pomoč, obiščite center za pomoč na strani http://adwords.google.com/support/aw/?hl=sl.

©2011 Google – Pravilnik o zasebnostiPišite nam