GoogleAnalize

Napredni segmenti

Segmentirajte obiskovalce, tako da ustvarite zmogljive filtre s samo nekaj kliki miškinega gumba.

Pregled

Ena najbolj priljubljenih in zmogljivih funkcij v storitvi Google Analytics je napredno segmentiranje. Omogoča osamitev in analiziranje podnaborov prometa. Izbirate lahko med predhodno določenimi segmenti, kot sta »Plačan promet« in »Obiski s konverzijami«, ali pa ustvarite lastne segmente s prilagodljivim in uporabniku prijaznim ustvarjalnikom segmentov. Nato lahko enega ali več teh segmentov uporabite za trenutne ali pretekle podatke in celo med sabo primerjate uspešnost segmentov v poročilih. Prepričani smo, da vam bo všeč.

Prednosti:

  • Napredno segmentiranje omogoča razčlenitev vseh podatkov o obiskovalcih v storitvi Google Analytics na obvladljive sklope.
  • Izbirajte med predhodno določenimi segmenti po meri ali zlahka ustvarite lastne.
  • Uporabite segment za ves pretekli segment in kopljite po podatkih, da dobite dragocen vpogled za izboljšanje prihodnjih oglaševalskih akcij in spletnih izkušenj.