GoogleAnalize

Analize oglaševanja

Zelo veliko ste vložili, da bi na svoje spletno mesto pritegnili obiskovalce. Kako veste, kako delujejo vaši oglaševalski programi? Oglejte si vse digitalne kanale – vključno z iskalnim, prikaznim, družabnim, zastopniškim in e-poštnim – ter ugotovite, kako so vplivali na stopnje konverzije in donosnost. Popeljite svoje analize še korak dlje z integracijo s programom AdWords, ki nima konkurence – vključno z oglaševalskimi akcijami za mobilne naprave in v prikaznem omrežju.

Oglaševanje

Zagotovite si učinkovitejše trženje v iskalnikih

Trženje v iskalnikih usmerja obiskovalce na vaše spletno mesto. S storitvijo Google Analytics lahko vedenje obiskovalcev povežete s svojimi oglaševalskimi akcijami SEM (v iskalnikih Google, Bing, Yahoo in drugih) ter sprejemate pametnejše odločitve glede ponudb in ključnih besed. Če uporabljate AdWords, lahko svoje oglaševalske akcije samodejno označite in si zlahka ogledate razlike v stopnjah konverzije za različne umestitve oglasov ali ciljne strani.

Več o tem

S ponovnim trženjem boste hitro in zlahka dosegli prave stranke

S ponovnim trženjem s storitvijo Google Analytics boste lahko izkoristili bogate vpoglede v podatke o strankah, ki so pokazale zanimanje za vaše izdelke in storitve – nato pa jim boste lahko po vsem spletu prikazovali ciljane oglase, ki se bodo odzivali neposredno na tisto, kar uporabniki iščejo.

Več o tem

Ugotovite, kakšen je prispevek prikaznega oglaševanja k vašim programom

Ugotovite, kako učinkovito je lahko prikazno omrežje pri usmerjanju novih strank na vaše spletno mesto. Osredotočite se na posamezne umestitve in ugotovite, kako učinkovite so pri privabljanju pravih vrst obiskovalcev. Naša integracija z Google Prikaznim omrežjem (GDN) pomeni, da lahko s programom AdWords ustvarite in upravljate oglaševalske akcije, nato pa v oglaševalske akcije za GDN vstavite oznake Google Analytics in merite uspešnost.

Oglaševalskim akcijam za mobilne naprave posvetite pozornost, ki si jo zaslužijo

Če prikazujete oglase za mobilne naprave ali uporabljate aplikacije za mobilne naprave, boste želeli ugotoviti, kakšna je njihova uspešnost. Umestitve oglasov za mobilne naprave pritegnejo drugačno vrsto obiskovalcev in Google Analytics vam lahko prikaže, kakšno je njihovo vedenje. Podatke lahko razčlenite glede na napravo, merite uspešnost oglasov ter na podlagi meritev, kot so čas na spletnem mestu, stopnja obiskov ene strani in stopnja konverzije, optimizirate spletno mesto za mobilne naprave in običajno spletno mesto.

Več o tem

Oglejte si, kako oglaševalske akcije delujejo v povezavi z večkanalnimi tokovi.

Oglašujete v več digitalnih kanalih – SEM, prikazno omrežje, družabno omrežje, podružnice in drugo – in pomembno je, da razumete, kakšno vlogo ima vsak od njih ter kako skupaj povečujejo število strank in konverzij. Večkanalni tokovi vam podajajo celotno sliko, ki prikazuje, kaj je najbolj in kaj najmanj uspešno, s čimer vam omogoča optimiziranje in izboljševanje programov za digitalno trženje.

Več o tem

Meritve oglaševalskih akcij zagotavljajo vpogled v to, kaj deluje in kaj ne

Merite oglaševalske akcije v vseh kanalih in si oglejte, katere dejavnosti trženja se najbolj izplačajo. Že nekaj minut po začetku oglaševalske akcije si lahko v svojem računu ogledate poročila, segmentirana glede na kanale, in podatke v realnem času. Videli boste dejavnosti in konverzije za vsako označeno povezavo, vključno z e-poštnimi sporočili in pasicami. Sledite lahko tudi nespletnim oglaševalskim akcijam, ki usmerjajo uporabnike na vaše spletno mesto.

Več o tem