GoogleAnalize

Modeli dodeljevanja

72 % anketiranih tržnikov in agencij se strinja, da dodeljevanje trženja omogoča boljše razporejanje proračuna po kanalih in večjo donosnost.* Orodje za modele dodeljevanja zagotavlja preprosto ustvarjanje in primerjanje modelov, da boste lahko izboljšali prihodnje dejavnosti trženja.

Pregled

Pripišite zasluge vsem svojim kanalom digitalnega trženja z modeli dodeljevanja. Z ustvarjanjem, prilagajanjem in primerjanjem modelov boste pridobili vpogled v vpliv različnih programov za trženje, ki skupaj zagotavljajo prodajo in konverzije. Nato boste lahko ustvarili proračune, ki bodo temeljili na bolj realnih vrednostih, prikazovali bolj uravnotežene oglaševalske akcije za trženje in izboljšali svoje rezultate.

Prednosti

  • Funkcija deluje s podatki o ciljih in e-trgovini, katerim že sledite v storitvi Google Analytics. Dodatna nastavitev ni potrebna.
  • Modele dodeljevanja lahko ustvarite in prilagodite že v nekaj minutah – brez dolgotrajnih posvetovanj ali izvedb »črnih kvadratkov«.
  • Primerjajte vrednosti med kanali, vključno s plačanim in neplačanim iskanjem, e-poštnim oglaševanjem, posredniškim trženjem, prikaznimi oglasi, umestitvami v mobilnih napravah in drugim.
  • Meritev spremembe v odstotkih vam omogoča primerjanje vrednosti med modeli za različne kanale, referenčne vire, oglaševalske akcije, ključne besede in druge razsežnosti.
  • Ogledate si lahko do 3 modele enega ob drugem in hitro odkrijete razlike v vrednosti.
  • Z ustvarjalnikom modelov po meri lahko zlahka določite pravila za teže kredita na podlagi položaja, vrste interakcije, vira prometa, oglaševalske akcije, posameznih ključnih besed, pripadnosti spletnemu mestu in drugih dejavnikov.
  • V vmesniku, ki je preprost za uporabo, si lahko takoj ogledate podatke.