Poročila o spletnih mestih za mobilne naprave

Če razumete promet iz mobilnih naprav na vašem spletnem mestu, lahko ugotovite, ali bi bilo treba uporabiti odzivno obliko, pa tudi, ali je prometa iz mobilnih naprav toliko, da bi bilo dobro imeti ločeno spletno mesto za mobilne naprave. Ker se uporaba mobilnih naprav še kar povečuje ter se želje uporabnikov spreminjajo, sta analiza in optimizacija za mobilne naprave osrednjega pomena za vašo strategijo in uspešnost.

Mobilna naprava

Poročilo »Pregled«: hiter pregled uspešnosti vašega spletnega mesta v mobilnih napravah

V poročilu »Pregled« si lahko ogledate analizo svojih obiskovalcev glede na to, ali do vašega spletnega mesta dostopajo z mobilnimi napravami ali ne. Hitro boste lahko ugotovili, koliko vašega prometa prihaja iz mobilnih naprav, in si ogledali pomembne meritve, povezane s temi obiskovalci, kot sta stopnja obiskov ene strani in trajanje obiska, ter ugotovili, ali mobilna izkušnja, ki jo ponujate, izpolnjuje pričakovanja uporabnikov.

Več o tem.

Poročanje o mobilnih napravah: ugotovite, katere platforme za mobilne naprave so najučinkovitejše

Odkrijte, katere naprave uporabljajo obiskovalci za iskanje vašega spletnega mesta, in predstavite svojo blagovno znamko v oblikah zapisa, najustreznejših za te naprave. Google Analytics lahko prikaže, kateri operacijski sistemi za mobilne naprave in katere mobilne naprave pošiljajo obiskovalce na vaše spletno mesto, v aplikacijo za mobilne naprave ali na stran v družabnih medijih.

Več o tem

Poročilo o prekrivanju zemljevida: oglejte si, od kod prihaja promet iz mobilnih naprav

S prikazom statističnih podatkov glede na lokacijo (kartica »Prekrivanje zemljevida«) boste lažje določili, od kod izvira trenutni promet iz mobilnih naprav, in ustvarjali napovedi, kje se bo promet povečal.

Več o tem