GoogleAnalize

Ponovno trženje s storitvijo Google Analytics

Ponovno trženje je učinkovit način, da razširite svoj doseg in pripeljete stranke korak bližje k nakupu. Še nikoli ni bilo lažje izkoristiti prednosti bogatih podatkov, ki jih imate v storitvi Google Analytics, ter jih uporabiti za izboljšanje uspešnosti oglaševalske akcije.

Ponovno trženje

Pregled

Ponovno trženje s storitvijo Google Analytics zagotavlja dragocen vpogled v podatke o obiskovalcih vašega spletnega mesta, ki se pokazali zanimanje za vaše izdelke in storitve – na primer o obiskovalcih, ki so se dalj časa zadržali na določenih straneh ali dali elemente v nakupovalno košarico. Ko določite svojo ciljno skupino, lahko v Google Prikaznem omrežju (GDN) prikazujete oglase, ki so prilagojeni tej ciljni skupini.

Kako to deluje?

Omogočili smo preprosto in hitro iskanje strank, ki jih želite. Izberete lahko katerega od predhodno določenih seznamov za ponovno trženje ali ustvarite lastne prilagojene sezname – na podlagi znanih meritev storitve Google Analytics, kot so ogledi strani, trajanje obiska in končni rezultati ciljev. Nato lahko s samo nekaj kliki samodejno pošljete sezname svojih strank v Google AdWords in začnete prikazovati ciljane oglase. Izkoristite prednosti več kot dveh milijonov spletnih mest v GDN in dosezite želeno ciljno skupino.

Kje lahko to najdete

Kliknite kartico »Skrbnik« v zgornjem kotu vmesnika storitve Google Analytics (biti morate skrbnik računa) in nato kartico »Seznami za ponovno trženje«.

Zakaj ponovno trženje s storitvijo Google Analytics?

  • Uporabite bogate spletne vpoglede in se povežite z natanko tistimi strankami, ki so prave za vas
  • Prikazujte oglase, ciljane na GDN, na podlagi posebnih segmentov strank
  • V našem intuitivnem vmesniku boste z lahkoto ustvarjali in urejali izpopolnjene sezname

Razmislite o tem, kako lahko ponovno trženje prispeva k vaši oglaševalski strategiji

  • Odkrijte in pridobite nove stranke iz vaše regije
  • Prepričajte k nakupu neodločne nakupovalce, ki izvajajo primerjave
  • Pridobite si znova stranke, ki so dale elemente v nakupovalno košarico, vendar niso dokončale nakupa
  • Ohranite stranke, ki so izvedle nakup v preteklosti
  • Ponudite poseben status in ugodne ponudbe svojim najbolj zvestim strankam

Pričevanje stranke

SPIL GAMES

»Ponovno trženje s storitvijo Google Analytics je povsem preprosto za uporabo in nam omogoča doseganje natančno tistih vrst uporabnikov, ki jih želimo. Ker je integrirano v storitev Google Analytics in program AdWords, je zelo učinkovito – tako ni bilo potrebno nobeno dodatno usposabljanje naših skupin.«

»Za to storitev vidimo veliko priložnosti – lahko bi na primer prikazovali več manjših oglaševalskih akcij v prikaznem omrežju, ki bi se osredotočale na posamezne segmente naših strank.«

– Jeroen van der Veen, višji strokovnjak za SEA v podjetju Spil Games