GoogleAnalize

Poročila o družabnih omrežjih

Revolucija družabnih medijev je tukaj in se hitro širi. Ali jo merite? Družabna poročila vam pomagajo meriti vpliv družabnih medijev na vaše poslovne cilje in konverzije. Integrirani podatki o spletu in družabnih omrežjih vam zagotavljajo celovit vpogled v vašo vsebino in skupnost.

Družabno

Merite vpliv družabnih medijev na meritve, ki so za vas pomembne

Poročilo o konverzijah vam omogoča, da določite denarno vrednost družabnih interakcij. V njem so prikazane stopnje konverzij in denarna vrednost konverzij, do katerih je prišlo zaradi referenc iz posameznega družabnega omrežja. Povežite družabni vpliv z meritvami, ki so za vas pomembne, tako da nastavite cilje, pomembne za vaše podjetje.

Več o tem

Ugotovite, kateri družabni viri vam pošiljajo zainteresirane obiskovalce

Kritičnega pomena je razumeti, katere skupnosti so pomembne za vašo blagovno znamko. Poročilo o družabnih virih prikazuje začetne poti, po katerih so se obiskovalci iz družabnih omrežij pomikali do vašega spletnega mesta. Poročilo prikazuje tudi meritve pripadnosti in konverzij za posamezna družabna omrežja.

Več o tem

Ugotovite, kaj dajejo vaši obiskovalci v skupno rabo in kje

Googlov gumb +1 in druge funkcije družabne skupne rabe so preprost mehanizem, s katerim obiskovalci širijo vašo vsebino, tako da jo delijo s svojimi prijatelji. Poročilo o družabnih vtičnikih prikazuje, katere članke na vašem spletnem mestu obiskovalci najpogosteje delijo in katere gumbe za družabna omrežja pri tem klikajo (npr. Googlov gumb »+1« ali Facebookov »Všeč mi je«). Tok dejavnosti pa dodatno prikazuje, kakšna je interakcija obiskovalcev z vašo vsebino na zunanjih spletnih mestih.

Več o tem