GoogleAnalize

Predloga raziskave

Vsaka raziskava mora ustrezati naslednji strukturi:

Besedilo: največ 1 odstavek

Vključite naslove URL in referenčne podatke o stiku stranke.

1. razdelek – pregled stranke

  • Zastavite sceno.
  • V kateri panogi deluje stranka?
  • Osnove sodelovanja z vami

Besedilo: največ 4 odstavki

Kjer je mogoče, vključite posnetke zaslona in vzorce kode po meri.

Razdelek 2 – Tehnične sposobnosti

Med dokaze o strokovnem tehničnem znanju spadajo:
  • primeri uporabe naprednih funkcij (sledenja e-trgovini/dogodkom/elementom flash itd.),
  • primeri prilagojene kode in primere, kjer ste resnično napredovali z uporabo storitve Google Analytics (npr. z uporabo funkcije setVar in utm_nooveride itd.) in
  • vaše razumevanje delovanja izdelka.

Besedilo: največ 4 odstavki

Kjer je to ustrezno, vključite razpredelnice/grafe in posnetke zaslona.

Razdelek 3 – Analitična znanja

Kaj ste storili z dragocenimi podatki, ki ste jih zbrali po vrhunski implementaciji storitve? Pojasnite nam, kako ste:
  • odkrili težave na spletnem mestu,
  • razvili načine, ki ste jih uporabili za ocenjevanje težave, in
  • ocenili okoliščine.

Besedilo: največ 2 odstavka

Kjer je to ustrezno, vključite razpredelnice/grafe in posnetke zaslona.

Razdelek 4 – Vpogled v poslovanje

Nazadnje navedite še, kaj ste priporočili stranki na podlagi svojega dela. Prikažite nam:
  • svojo zmožnost ustvarjanja hipotez,
  • ustrezen vpogled v poslovanje, ki ste ga zagotovili na ravni CXO, in
  • vpliv na poslovanje, če so bila vaša priporočila uporabljena.