Upravljajte zdaj

Odgovori na vaša vprašanja o storitvi Google My Business

Pogosta vprašanja o profilu podjetja

Profil podjetja je brezplačno orodje, s katerim lahko prevzamete nadzor nad tem, kako je vaše podjetje prikazano v Iskanju Google in Google Zemljevidih. Omogoča vam, da se lahko povežete s strankami, objavljate posodobljene informacije, navedete svoje izdelke ter storitve, sprejemate spletna naročila in drugo.

Več o tem, kako Google pridobiva podatke o vašem podjetju

Da, ustvarjanje profila podjetja v Googlu je brezplačno. Ustvarite brezplačni profil ter upravljajte svoje podjetje v Iskanju Google in Zemljevidih, s čimer boste dosegali več strank.

Za upravljanje profila podjetja v mobilni napravi lahko uporabite aplikacijo Google Zemljevidi. V namiznem računalniku ga lahko upravljate neposredno iz Iskanja Google v brskalniku.

Preberite več o posodabljanju profila iz Iskanja ali Zemljevidov.

Da, lahko imate profil, če vaše podjetje nima fizičnega naslova, pod pogojem, da delate v osebnem stiku s strankami. Profil lahko imate tudi, če ste hibridno podjetje, ki strankam zagotavlja storitve na naslovu podjetja, hkrati pa jih tudi obiskuje in jim zagotavlja storitve neposredno na njihovem naslovu. Profil lahko imate tudi, če ste podjetje, ki storitve izvaja na naslovu stranke, kar pomeni, da delate neposredno pri njih, ne ponujate pa storitev strankam na naslovu podjetja, na primer če ste vodovodar ali čistilni servis.

Preberite več o tem, kako zahtevate in preverite profil, če ste podjetje, ki storitve izvaja na naslovu stranke.

Da, brezplačni profil podjetja dopolnjuje obstoječe spletno mesto vašega podjetja tako, da poveča njegovo vidnost v Iskanju Google in Google Zemljevidih.

Večina podjetij potrdi lastništvo prek telefona, sporočila SMS ali z zahtevanjem in prejemom razglednice, ki jo na njihov naslov pošlje Google.

Preberite več o preverjanju podjetja.

Na podlagi preverjanja lahko potrdimo, da ste upravičeni lastnik podjetja in imate dovoljenje za upravljanje profila podjetja. Vaša varnost je za nas pomembna in ne želimo, da bi kdo drug razen vas oziroma upraviteljev, ki jih odobrite, posodabljal vaš profil.

Z atributi lahko v profilu podjetja izpostavite, da ponujate tako osebne kot tudi spletne storitve.

Več o prikazu spletnih storitev

Da, ko ste prijavljeni v svoj račun, se lahko odzivate na mnenja. Ko odgovorite na mnenje, se vaš odgovor prikaže pod mnenjem stranke v Iskanju Google in Google Zemljevidih z oznako »Odgovor lastnika«.

Preberite več o odzivanju na mnenja.

Da. Če podjetje določene storitve zagotavlja ob različnih časih (npr. delovni čas za ranljive skupine, dostavo in prevzem), lahko namesto posebnega delovnega časa nastavite dodatni delovni čas.

Preberite več o tem, kako nastavite možnost »Dodatni delovni čas«.

Uporabite atribute, da boste strankam sporočili, kaj ponujate (npr. »Strežba na lokaciji« ali »Prevzem zunaj stavbe«). Označite lahko tudi varnostne ukrepe, ki jih izvaja vaše podjetje (npr. »Obvezno nošenje maske«, »Osebju preverjamo telesno temperaturo« ali »Površine redno razkužujemo«). Preberite več o tem, kako dodate ali uredite atribute podjetja.

Več o urejanju atributov

Po spremembi jedi, ki jih ponujate, posodobite svoj meni ali dodajte posebne ponudbe oziroma kupčije, s katerimi boste pritegnili stranke. Če želite posodobiti svoj meni, se prijavite v profil podjetja. V meniju na levi kliknite Informacije > Meni. Nato uredite ali dodajte elemente.

Preberite več o posodabljanju menija.

Profil podjetja lahko zdaj posodabljate neposredno iz Iskanja Google in Zemljevidov. Če želite začeti, se prijavite z računom Google, ki ste ga uporabili za preverjanje podjetja. Za dostop do teh orodij se v Google Zemljevidih dotaknite slike profila v zgornjem desnem kotu aplikacije za mobilne naprave in izberite »Profil vašega podjetja«. V Iskanju Google za posodobitev svojega profila poiščite svoje podjetje po imenu ali iščite izraz »moje podjetje«.

Preberite več o posodabljanju profila iz Iskanja ali Zemljevidov

Profili podjetij so zamenjali Google Mesta za podjetja, vnose na sezname v Googlu in strani v storitvi Google+ za podjetja.

Da. Naš partnerski program za posebne partnerje daje poudarek partnerjem, ki zagotavljajo dragocene storitve širši skupnosti trgovcev v storitvi Google My Business.

Preberite več o posebnih partnerjih.

Zagotavljamo orodja, ki ponujajo vse od prilagojenih nasvetov do izboljšav poteka dela in podjetjem vseh vrst pomagajo uspevati ter rasti.

Odkrijte več orodij

Uporabite lahko Google Ads, da boste dosegli več strank. Google Ads usmerja uporabnike v vaše podjetje, ne glede na to, kaj prodajate.

Več o uporabi Googla Ads

Pridružite se pogovoru

Upravljajte zdaj