Upravljajte zdaj

REŠITVE ZA STORITVENE DEJAVNOSTI

Povežite se s strankami, ki iščejo vaše storitve

Storitvena stran – naslovna prekrivna slika, ki prikazuje pogled profila storitvenega podjetja v mobilni napravi.
Storitvena stran – naslovna slika lastnika storitvenega podjetja

Pritegnite nove stranke prek lokalnih spletnih iskanj – tudi če nimate poslovalnice. Pokažite svoja priporočila in območje storitve, ponudite rezervacije in komunicirajte neposredno s strankami, da zgradite zaupanje.

Storitvena stran – naslovna prekrivna slika, ki prikazuje pogled profila storitvenega podjetja v mobilni napravi.
Storitvena stran – naslovna slika lastnika storitvenega podjetja
Slika profila storitvenega podjetja v mobilni napravi s poudarjenim seznamom storitev, ki jih ponuja.

Izpostavite storitve

Slika profila storitvenega podjetja v mobilni napravi s poudarjenim seznamom storitev, ki jih ponuja.

Navedite storitve, da bodo stranke lahko takoj prepoznale vaše strokovno znanje. Prikažite tudi fotografije preteklega dela in ljudi, ki so del vašega podjetja.

Slika profila storitvenega podjetja v Iskanju Google z zemljevidom in nekaj priporočili: ocene z zvezdicami in čas poslovanja.

Bodite opazni s priporočili

Slika profila storitvenega podjetja v Iskanju Google z zemljevidom in nekaj priporočili: ocene z zvezdicami in čas poslovanja.

Objavite podatek o tem, kako dolgo že poslujete, in si zagotovite opaznost, ko bodo stranke v Googlu iskale storitve, ki jih ponujate.

Slika profila storitvenega podjetja, na kateri izstopa gumb »Zahtevaj ponudbo«.

Hitro pošiljajte ponudbe

Slika profila storitvenega podjetja, na kateri izstopa gumb »Zahtevaj ponudbo«.

Prejemajte zahteve za ponudbe in nanje odgovarjajte, da boste strankam, ki primerjajo storitve, hitreje zagotovili podatke, ki jih potrebujejo.

Več o tem
Slika profila storitvenega podjetja, na kateri izstopa gumb »Ogled razporeda in rezervacija«.

Poenostavljeno razporejanje rezervacij

Slika profila storitvenega podjetja, na kateri izstopa gumb »Ogled razporeda in rezervacija«.

Omogočite strankam osebno ali spletno rezervacijo neposredno iz vašega profila.

Slika funkcije za neposredno sporočanje v profilu podjetja.

S strankami komunicirajte neposredno

Slika funkcije za neposredno sporočanje v profilu podjetja.

Zagotovite si dragocene povratne informacije in odgovarjajte na vprašanja tako, da se odzovete na javna mnenja. Poleg tega lahko stopite v stik s strankami prek neposrednega sporočanja v profilu podjetja.

Krožna slika – ženska, ki ustvarja cvetlični aranžma.

Prikažite najboljše o svojem podjetju

Dosezite več strank s tremi preprostimi koraki in brezplačnim profilom podjetja.

1

Zahtevajte

Ustvarite profil podjetja ali upravljajte obstoječi profil v Iskanju in Zemljevidih.

2

Prilagodite

Dodajte delovni čas, fotografije in druge podatke ter omogočite strankam v bližini, da vas odkrijejo.

3

Upravljajte

Delite novosti, odzivajte se na mnenja in se povežite s strankami v Googlu.

Odgovori na vaša vprašanja

Da, lahko imate profil, če vaše podjetje nima fizičnega naslova, pod pogojem, da delate v osebnem stiku s strankami. Profil lahko imate tudi, če ste hibridno podjetje, ki strankam zagotavlja storitve na naslovu podjetja, hkrati pa jih tudi obiskuje in jim zagotavlja storitve neposredno na njihovem naslovu. Profil lahko imate tudi, če ste podjetje, ki storitve izvaja na naslovu stranke, kar pomeni, da delate neposredno pri njih, ne ponujate pa storitev strankam na naslovu podjetja, na primer če ste vodovodar ali čistilni servis.

Preberite več o tem, kako zahtevate in preverite profil, če ste podjetje, ki storitve izvaja na naslovu stranke.

Z atributi lahko v profilu podjetja izpostavite, da ponujate tako osebne kot tudi spletne storitve.

Več o prikazu spletnih storitev

Da, ko ste prijavljeni v svoj račun, se lahko odzivate na mnenja. Ko odgovorite na mnenje, se vaš odgovor prikaže pod mnenjem stranke v Iskanju Google in Google Zemljevidih z oznako »Odgovor lastnika«.

Preberite več o odzivanju na mnenja.
Upravljajte zdaj