GoogleAnalize

Pripisi

Pripisi omogočajo uporabnikom, da na grafih pustijo javna ali zasebna sporočila. Zdaj se vam ne bo več dogajalo, da bi pozabili, kaj je v preteklosti povzročilo nenavadna povečanja prometa ali vedenja – vse je shranjeno za vas.

Pregled

Ali se kdaj sprašujete, od kod nepojasnjena sprememba v vašem prometu? Ali pozabite, kdaj točno ste kaj objavili, na primer sezonsko oglaševalsko akcijo v prikaznem omrežju ali preoblikovano zasnovo spletnega mesta? Ali se natančno spomnite, kdo je bil odgovoren? Ali ste morali odgovor iskati pri različnih oddelkih podjetja ali z brskanjem po starih e-poštnih sporočilih?

Zakaj uporabiti pripise?

Preprosta opomba sodelavca vam lahko prihrani ure dela (in frustracije). Preizkusite jih v svojem računu kar zdaj.

  • Pripise lahko uporabite kot dnevnik dejanj v spletnem trženju in oblikovanju spletnega mesta v svojem podjetju.
  • Tako si boste zapomnili, kateri dogodki so morda povzročili porast ali znižanje števila konverzij ali obiskov.
  • Ohranjajte neprekinjen zapis, četudi imate več skupin za trženje, agencij ali spletnih skrbnikov.