Google Analytics za mobilne aplikacije

Google Analytics za mobilne naprave smo korenito spremenili, tako da zdaj prikazuje podatke, ki so za vas pomembni. Na podlagi teh vpogledov boste lahko ustvarili uspešnejše aplikacije za platformi Android in iOS ter boljše izkušnje, saj boste lahko izvajali meritve na vseh stopnjah: pridobitev, uporaba in izidi, kot so nakupi aplikacij. Ta platforma se ponaša z bogatimi funkcijami, kot jih je mogoče pričakovati od storitve Google Analytics, vključno z analitiko v realnem času, bogatim segmentiranjem, več kot 200 razsežnostmi ter možnostjo sledenja lastnim razsežnostim po meri in meritvam.

Mobilna naprava

Poročili »Pridobitev« in »Analiza uporabnikov« – odkrijte najboljše vire novih uporabnikov

Razumevanje pridobitev uporabnikov aplikacij je kritičnega pomena za povečanje osnove s pravimi uporabniki. Z našo pomočjo boste videli celotno sliko uporabniških pridobitev, vključno s ceno in kam gredo od tam. Poročili o novih in dejavnih uporabnikih na primer prikazujeta število uporabnikov, ki vsak dan zaženejo vašo aplikacijo, poročilo o virih prometa Google Play omogoča razumevanje, kateri vir prometa prinaša največ novih uporabnikov, poročili o konverzijah v aplikacijah in o pregledu naprav pa prikazujeta najpogostejše mobilne naprave in različice OS, v katerih se izvaja vaša aplikacija.

Več o tem

Poročila o pripadnosti – oglejte si, kakšna je interakcija uporabnikov z vašo aplikacijo

Pripadnost je ključnega pomena za aplikacije. Če uporabniki namestijo vašo aplikacijo in jo zaženejo samo enkrat, so vaše priložnosti za zaslužek omejene. Poročila o pripadnosti zagotavljajo kritičen vpogled v to, kako se je vaša aplikacija »prijela« in kako se vedejo uporabniki. Z našim specializiranim sistemom za sledenje dogodkom lahko sledite kateremu koli dogodku, ki je pomemben za vas. Tok pripadnosti vizualno prikazuje, kako se uporabniki pomikajo skozi vašo aplikacijo, ter natančno razkriva prizore, ki so si jih ogledali, in dejanja, ki so jih izvedli. Poročila o vedenju uporabnikov ocenjujejo njihovo zvestobo, pogostost in pripadnost. Podatki o zrušitvah aplikacij vam pomagajo odpraviti težave v napravah in operacijskih sistemih, saj vam prikažejo trende in izjeme pri zrušitvah. Razumevanje vedenja v aplikacijah je ključnega pomena za gradnjo in izboljšanje izkušnje, ki jo zagotavlja vaša aplikacija.

Več o tem

Poročili o izidu in poslovnem vplivu – razkrivata, ali uporabniki dosegajo vaše cilje

Tako kot v spletu so tudi v aplikacijah cilji zelo pomembni. Ciljne konverzije vam omogočajo vzpostavitev dogodkov konverzij v vaših aplikacijah (na primer čas uporabe vaše aplikacije ali nakup v aplikaciji, klik oglasa itd.), s čimer lahko merite uspešnost in ne nazadnje razumete, kakšna je dolgotrajna vrednost vaših uporabnikov. Naš sistem za e-trgovino omogoča sledenje vsem nakupom v aplikacijah in omogoča kritičen vpogled za prodajo virtualnih ali fizičnih izdelkov v aplikaciji, prikazuje pa število nakupov in ustvarjen prihodek.

Več o tem

Kako začeti

Nova poročila storitve Google Analytics za mobilne aplikacije ponujajo tudi številne druge zmogljive funkcije storitve Google Analytics, ki jih uporabniki pričakujejo od nje, kot so poročila v realnem času, nadzorne plošče, napredni segmenti, poročila po meri, hitrost aplikacij in še mnoge druge.

Poročila so del celovite izkušnje, prilagojene za merjenje aplikacij za mobilne naprave, vključno z novim in lahkim SDK v2.0, ki ga je lažje uporabljati in je že pripravljen za onemogočenje, ponaša pa se tudi z osredotočeno infrastrukturo v ozadju. Izboljšali smo tudi postopek prijave, tako da lahko novi uporabniki izberejo, ali želijo začeti izvajati meritve za svoje spletno mesto ali aplikacije za mobilne naprave. To pomeni, da lahko že samo s 3 kliki nastavite račun Google Analytics za mobilne aplikacije in prenesete SDK.