GoogleAnalize

Večkanalni tokovi

Pojdite dlje od zadnjega klika – oglejte si, kako tržni kanali sodelujejo ter ustvarjajo prodajo in konverzije.

Pregled

Vaše stranke raziskujejo, primerjajo in sprejemajo nakupne odločitve ob različnih urah in na različnih mestih, zato merjenje donosnosti samo na podlagi zadnjega klika podaja nepopolno sliko in lahko celo zgreši pomembne vpoglede v to, kako dosegate svoje najpomembnejše stranke.

Večkanalni tokovi v storitvi Google Analytics omogočajo ogled interakcij med različnimi digitalnimi mediji in prikazujejo, kako ti kanali skupaj zagotavljajo prodajo in konverzije. Še pomembneje pa je to, da vam to orodje pomaga pri sprejemanju ključnih trženjskih odločitev glede naložb v oglaševanje na makro ravni – v katerih kanalih – in tudi na mikro ravni, na primer v katere ključne besede in umestitve oglasov.

Kako to deluje?

Pet poročil o večkanalnih tokovih prikazuje, katere kanale so stranke uporabljale v 30 dneh, preden so izvedle konverzijo ali nakup. Ta poročila zagotavljajo dragocene meritve, kot so:

  • Pomožne konverzije razkrivajo, kako in kdaj so imeli različni kanali vpliv na konverzijo.
  • Časovni zamik pomaga razumeti, kakšen je bil čas do konverzije.
  • Dolžina poti prikazuje število interakcij pred konverzijo.
  • Najpogostejše poti prikazujejo poti, ki so jih stranke izbrale pred konverzijo.

Zakaj uporabiti večkanalne tokove?

  • Oglejte si vse svoje kanale digitalnega trženja na enem mestu.
  • Pridobite boljše razumevanje svojega trženja
  • Oglejte si celotno sliko korakov, ki jih izvedejo vaše stranke pred nakupom ali konverzijo
  • Izboljšajte svoje trženje na podlagi uspešnosti kanalov
  • Sprejmite ustrezne odločitve glede proračuna za digitalno trženje

Zgodba o uspehu stranke

ONYX HOSPITALITY GROUP

»Večkanalni tokovi so nam zagotovili vpogled v to, kako naše stranke iz vseh naših kanalov prispejo na spletno mesto in izvedejo konverzije. Z njimi lahko izvedemo atribucijsko analizo spletne tržne dejavnosti, in sicer z vidika kombinacije različno uspešnih kanalov in korakov namesto z vidika posameznih kanalov z zadnjim klikom.«