GoogleAnalize

Družabni viri

Število družabnih platform se še naprej širi in zelo veliko je odvisno od tega, kje preživljate čas, da bi pritegnili skupnost. Na podlagi poročil o družabnih virih boste ugotovili, kje je boljše preživeti več časa, svojo taktiko za družabna omrežja pa boste lahko spremenili tako, da ne boste več ravnali samo po občutku, ampak na podlagi podatkov.

Družabni viri

Pregled

Oglejte si, katera družabna omrežja in spletna mesta na vaše spletno mesto usmerjajo najkakovostnejši promet, in izboljšajte svoje oglaševalske akcije za družabna omrežja.

Zakaj je dobro uporabiti družabne vire

Za vas smo opravili že vso delo: ves vaš promet iz družabnih omrežij je zdaj na enem priročnem mestu.

  • Oglejte si pregled družabnih omrežij, ki so ključna za vašo blagovno znamko.
  • Oglejte si, katera omrežja vam pošiljajo promet.
  • Vizualizirajte tok obiskovalcev iz družabnih omrežij na vaše spletno mesto.
  • Uporabite družabne vire za odkrivanje družabnih platform, ki so najustreznejše za vaše spletno mesto.

Kako to deluje?

Poročilo o virih prometa v storitvi Google Analytics omogoča merjenje in analiziranje prometa iz različnih virov, kot so iskanje ali napotitelji. Poročila o družabnih virih samodejno segmentirajo promet napotiteljev iz več sto družabnih omrežij in ga razvrščajo v skupine, da se lahko vi nato osredotočite na analizo.

  • Razvrščajte promet napotiteljev iz izvornih družabnih omrežij glede na platforme – npr. YouTube.
  • Ugotovite, katera omrežja usmerjajo promet na določeno stran.
  • Ugotovite, katera vsebina je priljubljena v različnih družabnih omrežjih.
  • Primerjalni grafikoni prikazujejo ves promet in promet iz družabnih virov.

Kje to najdem?

Poročilo o družabnih virih lahko najdete na kartici »Običajno poročanje« pri možnosti Viri prometa > Družabna omrežja > Viri.