Viri, ki bodo vašemu podjetju v pomoč med obdobjem negotovosti

Zavedamo se, da COVID-19 predstavlja edinstvene izzive za podjetja. Google je zavezan k temu, da vam zagotovi podporo z orodji, sredstvi in vpogledi, ki jih potrebujete za nadaljno spodbujanje storilnosti.

Google je zagotovil več kot 800 mio. USD sredstev za odziv na COVID-19. Več o tem

Googlovi prvovrstni videosestanki so zdaj brezplačni za vse. Več o tem

Ukrepi, ki jih lahko izvedete že danes

  • Komunikacija s strankami

  • Delo na daljavo

  • Komunikacija z zaposlenimi

    • Podatke za stik z zaposlenimi, prodajalci in strankami shranite v spletu, da bodo dostopni iz poljubne naprave.
    • Naredite načrt za poslovanje brez prekinitev in ga delite z zaposlenimi prek e-poštnega naslova, ki jim bo dosegljiv tudi zunaj pisarne.
    • Če imate več lokacij podjetja, lokalnim vodstvenim kadrom zagotovite pooblastilo za izvajanje ustreznih ukrepov v okviru načrta za poslovanje brez prekinitev na podlagi okoliščin izbruha na njihovi lokaciji.
  • Spreminjanje oglaševanja (če je potrebno)

    • Uredite oglase, kot je potrebno, da bodo stranke vedele, ali vaše podjetje posluje in ali ponujate koristne storitve, kot je pospešena dostava.
    • Če težave, povezane z oskrbovalnimi verigami ali s povečanim povpraševanjem, vplivajo na razpoložljivost izdelkov, začasno zaustavite oglaševalske akcije.
    • Če se vaše podjetje zanaša na stranke iz držav, ki jih je virus najbolj prizadel, razmislite o prednostni porabi proračuna za oglase za druge lokacije.

Dodatna sredstva, da boste na tekočem