Izboljšajte svoj vnos na seznamu podjetij v storitvi Street View

Omogočite strankam, da bodo našle vaše podjetje, tako da svoji objavi v spletu dodate fotografije in navidezno predstavitev.

Za podjetja z objavo med rezultati iskanja je:

  • 94 % bolj verjetno, da jih bodo drugi videli kot zaupanja vredne;
  • bolj verjetno, da jih bodo stranke izbrale (v primerjavi s podjetji, ki jih ni na seznamu);
  • 29 % bolj verjetno, da bodo spodbudila stranke k razmišljanju o nakupu njihovih izdelkov ali storitev.

Ikona PDF Raziskava Ipsos MediaCT

Podjetja z objavo med rezultati iskanja
Podjetja z objavo med rezultati iskanja

Zmogljivost vnosov, bogatih z vidika predstavnosti

  • Potrošniki pri iskanju podjetij v 44 odstotkih primerov uporabljajo zemljevidne izdelke
  • Pri objavah s fotografijami in navideznimi predstavitvami so možnosti, da bodo spodbudile zanimanje, dvakrat večje
  • V povprečju pri 41 odstotkih teh iskanj pride do obiska fizične lokacije

Ikona PDF Raziskava Street View

Objavite navidezno predstavitev svojega podjetja v 360-stopinjskem pogledu

Če želite ustvariti vznemirljive virtualne izkušnje, ki bodo ustvarile zaupanje med potencialnimi strankami pred obiskom vašega podjetja, najemite zaupanja vrednega strokovnjaka, ki vam bo pomagal ustvariti navidezno predstavitev, ali pa ustvarite svoje posnetke Street View.

Dodajte svoje posnetke Street View

Dodajte svoje posnetke Street View:

  • Nastavitev in povezovanje 360-stopinjskih fotoaparatov
  • Snemanje posnetkov in objavljanje z aplikacijo Street View
  • Skupna raba, prenos ali vdelava 360-stopinjskih fotografij z aplikacijo Street View

Izberite strokovnjaka za Street View

Izkoristite strokovno znanje zaupanja vrednega strokovnjaka, ki:

  • je usposobljen za ustvarjanje in objavljanje 360-stopinjskih fotografij;
  • je ustrezno certificiran in seznanjen z Googlovimi standardi glede kakovosti slik;
  • podpira lastnike podjetij, tako da preveri njihove objave v storitvi Google My Business.

Če se odločite izkoristiti pomoč zaupanja vrednega strokovnjaka

Za podjetje, ki se želi učinkovito izpostaviti, vam lahko izkušen sodelavec v storitvi Street View pomaga hitro in preprosto doseči vidnost.
Ne glede na vašo vlogo pri tem je pomembno, da razumete odgovornosti posameznih udeležencev, ki so opisane tukaj.


Lastniki podjetij

Lastniki podjetij

Če se odločite, da boste za posnetke svojega podjetja najeli profesionalnega fotografa, upoštevajte, da Google nima zaposlenih fotografov ali agencij in ne more jamčiti za kakovost njihovih storitev.

  • Če pride do spora v zvezi z zbirko posnetkov, ga boste morali razrešiti s fotografom ali agencijo v skladu z določili pogodbe, ki ste jo podpisali s tem fotografom ali agencijo. Google ne posreduje v sporih med tretjimi osebami.
  • Google ne zaposluje fotografov ali agencij, vendar osebam, ki prispevajo posnetke, omogoča pridobitev značke »zaupanja vreden«. S to značko odlikujemo fotografe in agencije, ki izpolnjujejo naše smernice za kakovost ter imajo vsaj petdeset objavljenih 360-stopinjskih fotografij, ki pričajo o njihovi izurjenosti na področju fotografiranja in objavljanja.

Povezovanje podjetij s fotografi/agencijami

Google lahko zaupanja vrednim fotografom ali agencijam posreduje podatke za stik s podjetjem, če je podjetje zaprosilo za profesionalno fotografiranje.

  • Zaupanja vredni strokovnjaki so neodvisni ponudniki storitev, ki ne smejo lažno prikazovati svojih povezav z Googlom.
  • Google želi podjetjem in fotografom/agencijam omogočiti vzpostavljanje obojestransko koristnih poslovnih odnosov. V nekaterih okoliščinah bomo podatke o poslovnih priložnostih posredovali vsem zaupanja vrednim strokovnjakom. V drugih primerih bomo podatke o poslovnih priložnostih posredovali bolj omejeni skupini zaupanja vrednih strokovnjakov.

Povezovanje podjetij s fotografi/agencijami
Preverjeni vnosi

Preverjeni vnosi

Preverjena podjetja lahko posodobijo veliko podatkov v svojih objavah v Google Zemljevidih in drugih Googlovih izdelkih. Zaupanja vredni fotografi in agencije lahko svoje stranke podprejo tako, da jim pomagajo preveriti objave prek storitve Google My Business.

Drugi načini privabljanja novih strank

Prikažite svoje podjetje v Googlu, ko stranke izvedejo iskanje, prikažite svoje podjetje v Zemljevidih in še več.

Drugi načini privabljanja novih strank

  • Izboljšajte vidnost svoje objave v iskanju z brezplačnim vnosom na seznam podjetij v storitvi Google My Business
  • S sporočanjem in z objavami v Googlu se povežite s strankami
  • Objavite fotografije, novice in ponudbe, da se boste lažje povezali s svojo ciljno skupino
  • Z Google Vpogledi ugotovite, kaj dobro deluje, in si poskusite zagotoviti stranke, ki se bodo vračale

Začnite zdaj