Pogoji za pridobitev značke zaupanja

Če ste fotograf ali agencija, je vaš ugled izjemno pomemben. Zagotovite si priznanje in potencialne stranke z značko »zaupanja vreden« storitve Street View ter promocijo v našem kazalu strokovnjakov, ki jih je mogoče najeti. Ko imate objavljenih petdeset 360-stopinjskih fotografij, v aplikaciji Street View preverite, ali ste dobili posebno povabilo, da se tržite kot zaupanja vreden strokovnjak in se pridružite programu lokalni vodniki.

Značka zaupanja v storitvi Street View

Prejmite posebno priznanje kot nekdo, ki najpogosteje prispeva. Objavite petdeset odobrenih 360-stopinjskih fotografij in prejeli boste:

  • digitalno značko, ki izpostavlja vaše objavljeno delo in profil v aplikaciji Street View;
  • sredstva blagovne znamke »Zaupanja vreden« in pravice, da se tržite kot zaupanja vreden fotograf/agencija;
  • večjo vidnost, ker ste predstavljeni v kazalu strokovnjakov, ki jih je mogoče najeti;
  • informacije o lokalnih podjetjih, ki so pripravljena plačati za fotografiranje.

Pogoji za pridobitev značke zaupanja

Vse 360-stopinjske fotografije morajo izpolnjevati ta merila za kakovost slike, povezljivost in primernost. Celotne zahteve so navedene v pravilnikih storitve Google Zemljevidi o sprejetju slik in zasebnosti.

Kakovost slike

  • 14 mio. slikovnih pik ali več (5.300 x 2.650 slikovnih pik)
  • Razmerje stranic slike 2 : 1
  • Brez vrzeli v sliki okoli obzorja
  • Brez večjih napak pri »lepljenju«
  • Zadostne podrobnosti na svetlih/temnih območjih
  • Ostrina: brez zameglitev zaradi gibanja, izostrene
  • Brez motečih učinkov ali filtrov

Povezljivost

  • Vse povezane 360-stopinjske slike morajo ohranjati jasno vidno linijo.
  • Poskušajte fotografirati z razmiki po en meter v zaprtih prostorih in po tri metre na prostem.
  • Za izboljšanje možnosti, da se bomo lahko pozneje povezali z vašo vsebino, razširite zbirko posnetkov do ulice.

Primernost

  • Soglasje za prikaz ljudi in kraja
  • Zemljepisno natančna postavitev
  • Brez računalniško ustvarjenih prostorov
  • Brez avtorstva zunaj območja najvišje vidne točke
  • Sovražna ali nezakonita vsebina ni dovoljena
  • Ko ste včlanjeni, morate spoštovati naša navodila za prodajo in uporabo blagovne znamke.