Bodite pozorni na zlorabe in goljufije

Bodite pozorni na obiske ali stike od ljudi, ki se predstavljajo kot Googlovi uslužbenci in ponujajo različne vrste podpore ter kakršne koli slikovne ali podatkovne posodobitve. Poudariti želimo, da partnerska podjetja niso pooblaščena za podajanje izjav v imenu Googla in da se morajo predstaviti kot zunanji pogodbeni sodelavci.

Če z vami nekdo vzpostavi stik v Googlovem imenu, vam svetujemo, da to prezrete, in sicer ne glede na to, kakšen razlog ta subjekt navede (spodaj je opisanih nekaj primerov):

  • ponujanje storitev/usposabljanja v Googlovem imenu na te teme: Meritve, digitalni mediji, poročanje o digitalnih trendih/novih digitalnih platformah ter novih poslovnih trendih, nasveti v zvezi z mediji itd.;
  • dajanje obljub, ki niso združljive z običajnim delovanjem Googlovih storitev, kot je zagotavljanje vidne umestitve v iskalnem omrežju, storitvi Google Street View ali v Google Zemljevidih;
  • izvajanje pritiska na pogodbeno stranko z neprestanimi telefonskimi klici z namenom telefonskega trženja ali grožnjami glede odstranitve vsebine z Googlovih platform.

Pomembno je upoštevati, da Google ne zaposluje fotografov ali agencij, temveč samo ponuja seznam zaupanja vrednih strokovnjakov (strokovnjakov, ki so priznani kot zaupanja vredni strokovnjaki za Street View), ki imajo vse potrebno za uporabo elementov programa zaupanja vrednih strokovnjakov v tržne namene. Ti strokovnjaki spadajo med neodvisne subjekte in vsa pogajanja se izvajajo brez vmešavanja ali sodelovanja Googla. Ti strokovnjaki morajo upoštevati pravilnik o zaupanja vrednih fotografih za Street View.

Bodite pozorni! Zaupanja vredni strokovnjaki za storitev Street View ne smejo:

  • sebe predstavljati kot Googlove uslužbence ali ponujati storitev v Googlovem imenu;
  • na svojih vozilih prikazovati Googlove blagovne znamke, kot je ikona, značka in/ali logotip storitve Street View;
  • vstaviti blagovne znamke Googla, Google Zemljevidov ali storitve Street View, značke »Zaupanja vreden« ali katere koli druge Googlove blagovne znamke ali podobnega elementa v ime domene;
  • zagotavljati vidne umestitve v storitvi Google Street View ali Google Zemljevidi;
  • pritiskati na oglaševalca, naj se prijavi ali še naprej uporablja storitve njihove agencije;
  • ponujati kuponov za Google Ads v zameno za plačilo;
  • povezovati upodobljene storitve s katero koli drugo nestrokovno dejavnostjo, ki kaže na nepristranskost, kot je objava ocene ali mnenja v imenu lokalnega vodnika;
  • uporabiti značke »Zaupanja vreden«, da bi ponujali različne storitve za namene programa, kot so naslednje: Nastavitev opreme za merjenje obiskov v trgovini (svetilniki) ali katerih koli drugih orodij za merjenje uspešnosti oglaševalskih akcij, skupinsko usposabljanje na temo digitalnih medijev, poročanje o digitalnih trendih/novih digitalnih platformah in novih poslovnih trendih, nasveti na temo medijev, preizkusni projekti itd.

Zaupanja vredni strokovnjaki za storitev Street View lahko:

  • zaračunajo provizijo za storitve, ki jih ponujajo;
  • prikažejo svojo blagovno znamko in logotip na službenem vozilu;
  • uporabijo značko »Zaupanja vreden« v profilu podjetja;
  • uporabijo značko »Zaupanja vreden« in elemente blagovne znamke na spletnih mestih, v predstavitvah, na službenih oblačilih ter v tiskanem prodajnem gradivu.

Težave z zaupanja vrednim fotografom za Street View nam lahko sporočite tako, da izpolnete ta obrazec.

Varnost uporabnikov je za nas zelo pomembna. Zato omejujemo uporabo Googlove blagovne znamke in platform. Noben subjekt ni pooblaščen za naslednje:

  • uporaba Googlove blagovne znamke, kot so ikona, žig in/ali logotip storitve Street View na službenih vozilih;
  • uporaba Googlovih blagovnih znamk, Google Zemljevidov in storitve Street View, označbe zaupanja vrednega strokovnjaka ali druge Googlove blagovne znamke oziroma podobnih elementov v imenu domene;
  • uporaba Googlovih blagovnih znamk, blagovnih znamk Google Zemljevidov in storitve Street View ali drugih Googlovih blagovnih znamk ali podobnih elementov na oblačilih (uniformah itd.);
  • uporaba blagovnih znamk Googla, Google Zemljevidov in storitve Street View ali katere koli druge Googlove blagovne znamke ali podobnih elementov v profilu podjetja v Googlu;
  • uporaba katere koli Googlove blagovne znamke ali značke »Zaupanja vreden« na način, ki nakazuje, da Google priporoča določen izdelek ali storitev.