Prodajni viri

Profesionalni fotografi in agencije vam lahko pomagajo izstopati kot izkušen strokovnjak za objavljanje prispevkov, vam zagotovijo znanje, potrebno za ustvarjanje posnetkov storitve Street View v navidezni resničnosti, vašim strankam pa omogočijo, da s ponosom promovirajo svoj status v storitvi Street View. Če iščete prepričljive podatke, ki dokazujejo moč te vsebine, si oglejte tudi naše statistične podatke za virtualne predstavitve.

Thumb Sticker

Nalepke »Vstopite«

  • Promovirajte novofotografirana podjetja, ki so bila dodana v Street View
  • Natisnite to obliko nalepke s poljubno storitvijo za tiskanje
Thumb trusted

Datoteka z značko »Zaupanja vreden«

  • Uporabniki, ki prispevajo v Street View in izpolnjujejo pogoje, lahko značko zaupanja uporabijo skladno s spodnjimi navodili za prodajo in za uporabo blagovne znamke.
  • Tisti, ki (več) ne izpolnjujejo pogojev, značke ne smejo uporabljati.
thumb cardboard

Google Cardboard

  • Uživajte v storitvi Street View v navidezni resničnosti.
  • Predstavite svoje najboljše storitve strankam in potencialnim strankam.
  • Odlično darilo ali spominek
  • Na voljo v številnih slogih

Vloga zaupanja vrednih strokovnjakov

Če ste fotograf ali agencija, so lahko fotografije v storitvi Street View za vas pomembna prodajna priložnost. Če pa želite učinkovito izpostaviti svoje podjetje, vam lahko izkušen strokovnjak za storitev Street View pomaga hitro in preprosto doseči vidnost. Ne glede na vašo vlogo pri tem je pomembno, da razumete odgovornosti posameznih udeležencev, ki so opisane tukaj.

Preden začnete

Čeprav morda niste član programa »Zaupanja vreden«, so morda nekatere od spodnjih smernic vseeno ustrezne tudi za vas. Če se želite pridružiti programu »Zaupanja vreden«, preberite članek Pogoji za pridobitev značke zaupanja, da se seznanite z zahtevami.

Smernice za uporabo blagovne znamke

Samo podjetja, ki so pridobila status zaupanja, lahko blagovno znamko Street View Google Zemljevidov in značko »Zaupanja vreden« uporabijo kot sredstvo za trženje. Če ste zaupanja vreden strokovnjak, vas vabimo, da ju izkoristite in izpostavite svoj status. Zaupanja vredni strokovnjaki lahko uporabijo značko »Zaupanja vreden«, besedno znamko in elemente blagovne znamke, vključno z »Google Zemljevidi«, »Street View« ter drugimi povezanimi logotipi. Spodaj je nekaj primerov dovoljene in nedovoljene uporabe. Če po vašem mnenju nekdo krši Googlove dovoljene načine uporabe sredstev blagovne znamke, prijavite te primere neustrezne uporabe.

Preglednost in odgovornost

Street View podpira poštene predstavitve sveta. Pri prodaji fotografskih storitev drugim je pomembno, da ste enako pregledni in se zavedate svojih obveznosti ter pravic glede drugih ljudi, blagovnih znamk in lokalne zakonodaje.