Smernice za prodajo in uporabo blagovne znamke

Smernice glede prodaje in uporabe blagovnih znamk storitve Street View se nanašajo na fotografe ter agencije. Z upoštevanjem teh smernic boste lažje izstopali kot izkušen strokovnjak za objavljanje prispevkov, saj vam bodo zagotovile znanje, potrebno za ustvarjanje posnetkov storitve Street View v navidezni resničnosti, vašim strankam pa omogočajo, da s ponosom promovirajo svoj status v storitvi Street View. Izkoristite lahko naslednja sredstva, da boste izboljšali možnosti za prodajo.

Nalepke »Vstopite«

Nalepke »Vstopite«

  • Promovirajte novofotografirana podjetja, ki so bila dodana v Street View.
  • Natisnite to obliko nalepke s poljubno storitvijo za tiskanje.
Datoteka z značko zaupanja

Datoteka z značko zaupanja

  • Uporabniki, ki prispevajo posnetke v Street View in izpolnjujejo pogoje, lahko značko zaupanja ter značko za vozila uporabijo skladno s spodnjimi navodili za prodajo in za uporabo blagovne znamke.
  • Uporabniki, ki pogojev ne izpolnjujejo (več), ne smejo uporabljati teh značk.
Google Cardboard

Google Cardboard

  • Uživajte v storitvi Street View v navidezni resničnosti.
  • Zelo primerno za predstavitve ali kot darilo za stranke.
  • Če zberete več kot 100 enot, ste upravičeni do grafike po meri in nižje cene na enoto (7,59 $).
  • Obiščite Maxbox VR, če želite preveriti popuste za zaupanja vredne strokovnjake, ki želijo v ponudbo vključiti predstavitev Cardboard v navidezni resničnosti po meri.

Standardi uporabe blagovnih znamk

Čeprav morda niste član programa »Zaupanja vreden«, so morda nekatere od spodnjih smernic vseeno ustrezne tudi za vas. Če se želite pridružiti programu »Zaupanja vreden«, preberite članek Izstopajte iz množice kot zaupanja vreden strokovnjak, da se seznanite z zahtevami.

Samo fotografi ali podjetja, ki so pridobila status zaupanja, lahko blagovno znamko Street View Google Zemljevidov in značko »Zaupanja vreden« uporabijo kot sredstvo za trženje. Če ste zaupanja vreden strokovnjak, vas vabimo, da ju izkoristite in izpostavite svoj status. Zaupanja vredni strokovnjaki lahko uporabijo značko »Zaupanja vreden«, besedno znamko in elemente blagovne znamke, vključno z »Google Zemljevidi«, »Street View« ter drugimi povezanimi logotipi. Spodaj je nekaj primerov dovoljene in nedovoljene uporabe. Če po vašem mnenju nekdo krši Googlove dovoljene načine uporabe sredstev blagovne znamke, lahko prijavite te primere neustrezne uporabe.

Kaj je dovoljeno

Kaj je dovoljeno

  • Značko in elemente blagovne znamke »Zaupanja vreden« lahko uporabljate samo, če ste certificirani član programa.
  • Profesionalne 360-stopinjske fotografije so lahko del vaše ponudbe poslovnih storitev.
  • Značka »Zaupanja vreden« mora biti na belem ozadju z dovolj praznega prostora okoli nje, ne glede na to, kje jo prikažete.
  • Značko »Zaupanja vreden« lahko uporabite samo v kombinaciji s svojim imenom oziroma z imenom in logotipom vašega podjetja.
  • Značko zaupanja in elemente blagovne znamke uporabljajte na spletnih mestih, v predstavitvah, na oblačilih podjetja in v tiskanem prodajnem gradivu.
  • Poskrbite, da značka in elementi blagovne znamke ne bodo najvidnejša stvar na strani/oblačilih.
  • Če grafične elemente prikazujete na strehi avtomobila, lahko uporabite samo lastno blagovno znamko in logotip.
Kaj ni dovoljeno

Kaj ni dovoljeno

  • Pri interakciji s podjetji ni dovoljeno napačno predstavljanje ali skrivanje informacije, da ste član programa zaupanja vrednih strokovnjakov.
  • Plačljivih storitev, ki jih morda ponujate (če se na primer tržite kot zaupanja vreden ponudnik storitev Street View), ne smete povezovati s svojim članstvom v lokalnih vodnikih. Namige o tem, kako nadaljevati prodajo fotografskih storitev in hkrati sodelovati pri programu lokalnih vodnikov, lahko pridobite v tej objavi v skupnosti Lokalni vodniki.
  • Ne spreminjajte logotipov ali besednih znamk za »Google Zemljevidi«, »Street View« ali značko »Zaupanja vreden«. To vključuje tudi dodajanje morebitnih grafičnih elementov ter raztezanje in prevajanje slik.
  • Značke ne uporabljajte na zavajajoč način in je ne zlorabljajte. Značke na primer ni dovoljeno uporabljati na način, ki nakazuje, da Google priporoča kateri koli izdelek ali storitev.
  • Blagovnih znamk »Google«, »Google Zemljevidi«, »Street View«, značke »Zaupanja vreden« ali katere koli druge Googlove blagovne znamke ali znamke, ki ji je podobna, ne uporabljajte v imenu domene.
  • Ikone »Street View« ali elementov blagovne znamke »zaupanja vreden«, ki so specifični za vozilo, ne prikazujte:
    • če niste član programa »Zaupanja vreden«;
    • v velikosti, večji od 30 x 12 cm;
    • kot najbolj opazen ali edini element blagovne znamke na vozilu.
    • Primer:
Standardi uporabe blagovnih znamk

Prikaz blagovne znamke na najnižji/najvišji vidni točki 360-stopinjskih slik

  • Za najvišjo/najnižjo vidno točko uporabite logotip/ime svojega podjetja v ustrezni velikosti. Merila za posamezno obliko so podana v smernicah pravilnika.
  • Če blagovno znamko vključite v najnižjo vidno točko slike ali na streho vozila, morate:
    • imeti dovoljenje za uporabo blagovne znamke;
    • prikazati samo vsebino, ki je ustrezna (na primer promocija lokalnega turizma) ali je kako drugače omejena na dodeljevanje.
  • V primeru sponzorstva/dodelitve mora za prikazano blagovno znamko veljati naslednje:
    • ne sme je spremljati element Googlove blagovne znamke;
    • ne sme je spremljati noben promocijski grafični element ali jezik (razen, če je ustrezen z vidika prikazane lokacije);
    • vključevati mora »sponsored by« ali ustrezno prevedeno različico.
  • Ne uporabite značke »Zaupanja vreden« ali katere koli druge Googlove blagovne znamke na najvišji/najnižji vidni točki 360-stopinjskih slik (vključno z vsemi grafičnimi elementi, prikazanimi na strehi avtomobila, ki bi lahko bili vidni vaši kameri).

Poleg teh smernic morate upoštevati tudi Googlova pravila za pravilno uporabo, pogoje in določila za blagovno znamko, navodila za geouporabo in vse druge smernice za uporabo Googlovih blagovnih znamk.

Opomba: če teh smernic ne upoštevate, lahko izgubite certifikat in pravico do uporabe značke »Zaupanja vreden« ter drugih elementov blagovne znamke.

Preglednost in odgovornost

Pri prodaji fotografskih storitev drugim je pomembno, da ste enako pregledni in se zavedate svojih obveznosti ter pravic glede drugih ljudi, blagovnih znamk in zakonodaje.

Poštena predstavitev

Poštena predstavitev

Če ste fotograf ali agencija, sebe ne smete na noben način predstavljati kot osebo, ki je zaposlena pri Googlu. Predstavite se v resnični luči kot popolnoma neodvisen poslovni subjekt in stranke obvestite, da ima Google le omejeno vlogo kot izvajalec storitve za objavljanje.
Odgovornost posameznika

Odgovornost posameznika

Objavljene slike so običajno vidne v Google Zemljevidih po nekaj sekundah, vendar jih lahko naknadno zavrnemo, če niso skladne s pravilniki o posnetkih v Google Zemljevidih ali s pogoji storitve Google Zemljevidi.
  • Če so uporabljeni posnetki v Google Zemljevidih zavrnjeni, sta za razrešitev spora odgovorna fotograf/agencija in lastnik podjetja.
  • Priporočamo, da fotografi takoj popravijo ali zamenjajo slike, ki niso skladne z našimi pravilniki, ter zagotovijo, da bodo odobrene za Google Zemljevide, oziroma stranki v celoti povrnejo stroške, kadar spora ni mogoče razrešiti.
Lastništvo slike

Lastništvo slike

Priporočamo, da fotografi/agencije in lastniki podjetij pri medsebojnem sodelovanju sklenejo pisno pogodbo, v kateri so določeni pogoji dogovora, jamstvo ter prihodnje lastninske pravice.
  • Določite, kdo bo lastnik posnetkov po fotografiranju. Če bo lastništvo obdržal fotograf/agencija, poskrbite, da bo lastnik podjetja seznanjen s tem, kako lahko uporablja posnetke, ne da bi pri tem kršil avtorske pravice fotografa/agencije. Če se bo lastništvo preneslo na lastnika podjetja, zagotovite, da se strinja s prenosom slik in razume, katere pravice lahko obdrži fotograf/agencija.
  • Ista slika ne sme biti objavljena dvakrat v okviru dveh ločenih računov (npr. računa fotografa in računa lastnika podjetja).
Skladnost z lokalnimi zakoni

Skladnost z lokalnimi zakoni

Storitev zagotavljajte v skladu z vso lokalno in drugo zakonodajo. Svoje usposobljenosti ali rezultatov dela, ki ga opravljate, ne prikazujte lažno. Prav tako poskrbite za ustrezno zavarovanje, ki je potrebno za opravljanje dela, za katerega ste bili najeti.
Vidnost slike

Vidnost slike

Google bo določil uvrstitev slik v Google Zemljevidih ne glede na kakršne koli pogodbe ali poslovne dogovore med tretjimi osebami, vključno s pogodbami med lastniki podjetij in fotografi. Dejstvo, da je lastnik podjetja profesionalnemu fotografu plačal za fotografiranje, ne vpliva na to, kako so posnetki uvrščeni ali prikazani v Google Zemljevidih.
Brez nasprotij interesov

Brez nasprotij interesov

Nekateri Googlovi programi, zlasti Lokalni vodniki, zahtevajo, da sodelujete zgolj kot amater (torej, da niste plačani za vsebino, ki jo prispevate). Če ponujate plačljive storitve (če se na primer tržite kot zaupanja vreden ponudnik storitev Street View), je pomembno, da teh strokovnih storitev ne kombinirate z drugimi, ki jih izvajate kot nestrokovnjak in pri katerih je zahtevana nepristranskost (na primer za objavo ocen in mnenj v vlogi lokalnega vodnika).