GoogleAnalize

Orodja za analizo

Zakopljite v podatke. Standardna poročila omogočajo preprosto merjenje in razumevanje dejavnosti na vašem spletnem mestu. Poleg tega pa lahko že s samo nekaj kliki hitro ustvarite prilagojena poročila, segmente obiskovalcev, in odkrijete pomembne podatke, ki jih nato posredujete svoji skupini.

Poročanje v realnem času: merite dejavnost, ko je v teku

Oglejte si, koliko obiskovalcev je na vašem spletnem mestu ta trenutek, od kod so prišli in kaj si ogledujejo. S poročanjem v realnem času boste lahko ugotovili, ali je nova vsebina na vašem spletnem mestu priljubljena in ali današnja promocija usmerja promet na vaše spletno mesto, videli pa boste lahko tudi takojšnje učinke tweetov in objav v spletnih dnevnikih.

Več o tem

Poročila po meri: določite informacije, ki jih želite analizirati

Ustvarite lastno nadzorno ploščo z meritvami v samo nekaj minutah. Namesto da bi se morali prebijati skozi podatke, imate takojšen dostop do odgovorov, ki jih potrebujete. Ustvarite poročila, ki jih boste lahko nato posredovali sodelavcem, in si zagotovite vpoglede, ki jih je treba dati v skupno rabo.

Več o tem

Spremenljivke po meri: ustvarite in analizirajte lastne segmente po meri

Spremenljivke po meri vam pomagajo razumeti segmente strank in izvedeti več o tem, kakšna je njihova pripadnost vašemu spletnemu mestu. Spremenljivke po meri omogočajo prilagajanje storitve Google Analytics in zbiranje podatkov o strankah, ki so najpomembnejši za vaše podjetje.

Več o tem

Napredno segmentiranje: zlahka analizirajte specifične dele svojega prometa

Zakaj nekateri obiski zagotovijo 150 $ prodaje, drugi pa ne? Z naprednimi segmenti lahko to ugotovite. Uporabite predhodno določene segmente, kot sta »Obiski s konverzijami« ali »Neplačan promet«, ali ustvarite lastne segmente. Analizirajte posamezne segmente ali primerjajte število segmentov v vseh svojih poročilih.

Več o tem

Nadzorne plošče: razvrščajte, spremljajte in dajajte v skupno rabo KPI-je

Začnite s splošno nadzorno ploščo »KPI-ji podjetja« z vključenimi indikatorji uspešnosti, ki so za vašo organizacijo najpomembnejši. Ustvarite nadzorno ploščo »SEO« za optimizacijo iskalnika. Vse nadzorne plošče je mogoče povleči in spustiti, povsem temeljijo na pripomočkih in so zelo prilagodljive.

Več o tem

Vizualizacija: ugotovite, katere poti ubirajo obiskovalci po vašem spletnem mestu

Google Analytics ponuja niz zmogljivih orodij za vizualizacijo, kot sta ponazoritev toka in analiza na strani. Poročila Ponazoritev toka analizirajo pot, po kateri je obiskovalec prišel na vaše spletno mesto. Poročilo Analiza na strani pa pomaga vizualno oceniti, kako uporabniki uporabljajo vaše strani. Da bi vam olajšali analize, smo pripravili niz grafov, ki prikazujejo podatke na način, na katerega jih želite videti.

Skupna raba: zdaj lahko sodelujejo vsi v vaši organizaciji

Sprejemanje odločitev na podlagi podatkov je najučinkovitejše, kadar si lahko vaše skupine zlahka izmenjujejo podatke. Orodja za skupno rabo v storitvi Google Analytics omogočajo vaši skupini za nakupovanje ključnih besed preprosto sodelovanje z vašimi skupinami SEO in skupinami za vsebine. Funkcijo Obveščanje in opozorila lahko uporabite za odkrivanje nepričakovanih sprememb in obveščanje sodelavcev. V zgodovini računa lahko označite ključne dogodke, tako da jih vidijo tudi drugi. Zlahka lahko razvijete in daste v skupno rabo nadzorne plošče z meritvami, ki so pomembne za vaše podjetje.

API in prilagoditve – za vaše podatke gre: oblikujte jih, kakor koli želite

Na voljo so aplikacije, vtičniki in prilagodljive funkcije, ki vam bodo pomagali integrirati Google Analytics v delovne tokove vaše organizacije. Uporabite rešitve drugih ponudnikov ali ustvarite lastne aplikacije z orodjem Google Analytics API.