GoogleAnalize

Družabna skupna raba

Vsebina, ki je v skupni rabi, zmaga. Ko objavite novo vsebino, ni dovolj, da izvajate samo tipične meritve na vrhu toka, kot so edinstveni obiskovalci. Kombiniranje prometa s skupno rabo je most med družabnimi omrežji in vsebino, ki omogoča sprejemanje utemeljenih odločitev pri gradnji skupnosti in povečanje neplačanih deležev vsebine – na vašem spletnem mestu in zunaj njega.

Pregled

Sledite skupni rabi vaše vsebine – na vašem spletnem mestu in na zunanjih družabnih spletnih mestih. Uporabite poročilo o družabnih vtičnikih in kartico »Tok dejavnosti« v poročilih o virih in straneh ter si oglejte dejanja in pogovore zunaj vašega spletnega mesta.

V poročilih o družabnih vtičnikih lahko preverite pripadnost na spletnem mestu

Če imate na spletnem mestu Googlov gumb »+1« in Facebookov »Všeč mi je«, je pomembno, da veste, kateri gumb obiskovalci klikajo in za katero vsebino. Če na spletnem mestu na primer objavljate članke, boste želeli vedeti, katere članke obiskovalci pogosto delijo z drugimi in iz katerih družabnih omrežij se dajejo v skupno rabo (na primer Google+ ali Facebook). Nato lahko ustvarite več takšne vsebine, ki je priljubljena pri obiskovalcih, in odstranite funkcije, ki se ne uporabljajo.

Ko ugotovite, kako skupnosti uporabljajo vsebino zunaj vašega spletnega mesta, vam to zagotovi tudi bolj kritičen vpogled v to, kako se vaša sporočila širijo po družabnih platformah.

Kako to deluje?

Če na svojem spletnem mestu uporabljate gumbe +1, Google Analytics samodejno poroča o dejavnostih obiskovalcev, povezanih z gumbom +1, in o tem, na kateri strani so se zgodile. Če uporabljate vtičnik AddThis ali ShareThis, tudi ta samodejno poroča o družabnih aktivnostih na spletnem mestu. Druge družabne vtičnike je mogoče zlahka prilagoditi tako, da poročajo storitvi GA.

  • Merjenje in primerjava različnih tipov družabnih dejanj
  • Oglejte si, na katerih straneh se izvajajo družabna dejanja, in ustvarite več podobne vsebine

Kje to najdem?

Poročila o skupni rabi lahko najdete na kartici »Običajno poročanje« pri možnosti Viri prometa > Družabna omrežja > Vtičniki.

Uporabite tok dejavnosti za odkrivanje dejavnosti, ki se odvijajo zunaj spletnega mesta

Uporabniki vse bolj uporabljajo vsebine v družabnih omrežjih, jih dajejo v skupno rabo in razpravljajo o njih. Več kot 80 odstotkov interakcij z vsebino poteka na spletnih mestih, ki niso spletno mesto lastnika vsebine. Zato večina uporabnikov verjetno spoznava vaše objave v spletnih dnevnikih, videoposnetke in članke ter vstopa v interakcije z njimi na drugih spletnih mestih in ne neposredno na vašem.

Običajno uporabniki vidijo vaš videoposnetek ali objavo iz spletnega dnevnika in jo delijo, ker je zanimiva, navdušujoča ali kontroverzna. Na kartici »Tok dejavnosti« v storitvi Google Analytics so prikazani URL-ji, ki so jih uporabniki delili z drugimi, in podatki o tem, kako in kje so jih delili (npr. s klikom gumba »deli naprej«, »objavi« ali »komentiraj« v storitvi Google+) ter kaj so napisali o vsebini.

  • Odkrijte, kje je vaša vsebina zunaj vašega spletnega mesta in kakšna je interakcija ciljnih skupin z njo
  • Ugotovite, kako vsebina in zadeva pritegneta ciljne skupine zunaj spletnega mesta, in načrtujte prihodnje strategije vsebin
  • Ugotovite, kje so upravljanje skupnosti, podpora za stranke in viri spletnega trženja najboljše uporabljeni

Kako to deluje?

Tok dejavnosti je metoda za sledenje interakcijam zunaj vašega spletnega mesta, ki temelji na URL-ju, kot so zaznamki, komentiranje in skupna raba. Ugotovi, kdaj je bila vaša vsebina dana v skupno rabo ali je bila predmet drugega družabnega dejanja znotraj skupnosti in spletnih mest iz našega središča za podatke iz družabnih omrežij.

Kje to najdem?

Tok dejavnosti lahko najdete na kartici »Običajno poročanje« pri možnosti Viri prometa > Družabna omrežja > Viri in s klikom kartice »Tok dejavnosti«.