Izkoristite svoja poročila kar najbolje

Zbrali smo informacije, za katere menimo, da bodo najbolj koristne za vas. Vzemite si trenutek in konfigurirajte svoj račun z upoštevanjem spodnjega seznama opravil, da boste kar najbolje izkoristili Google Analytics. V našem centru za pomoč boste našli odgovore na pogosta vprašanja in pomoč za nastavitev kode za sledenje.

Kako začeti

Namestite kodo za sledenje: namestite kodo za sledenje in čez 24 ur si boste lahko ogledali poročila.


Nastavite cilje: odkrijte ključna dejanja, ki jim želite slediti, stopnje konverzij za oglase, tržne pobude, e-trgovino in drugo. Nastavite cilje za merjenje učinkovitosti.


Delo s podatki v poročilih: raziščite podatke in se naučite analizirati osnovna poročila.

Največji izkoristek spletnega oglaševanja in e-trgovine

Povežite se s programom AdWords: spremljajte podatke o prihodku, konverzijah in donosnosti naložbe v programu AdWords. V tem kratkem videoposnetku lahko izveste, kako to storiti.


Optimizirajte ključne besede: oglejte si videoposnetke in ugotovite, kako najbolje izkoristiti oglaševalska sredstva.


Označite oglaševalske akcije: sledite konverzijam iz oglasov v pasicah, e-poštnega trženja in drugih tržnih pobud.


Sledite e-trgovini: povežite poslovanje e-trgovine s ključnimi besedami in oglaševalskimi akcijami ter pridobite podatke o donosnosti naložbe in drugem.

Raziskovanje naprednih funkcij

Napredno segmentiranje: ustvarite in uporabljajte po meri prilagojene segmente za osamitev ter analizo specifičnih delov prometa.


Poročanje po meri: z vmesnikom, v katerem elemente povlečete in spustite, ustvarite poročila z želenimi meritvami in atributi.


Sledite vsebini Flash: olajšano sledenje vsebini Adobe Flash, Flex in AS3.


Ustvarite prilagojena e-poštna sporočila: pošljite poročila z rednega razporeda interesnim skupinam v svojem podjetju.