»Pri Googlu zasledujemo poslanstvo, da imajo od informacij koristi vsi, ne samo peščica.«

– Sundar Pichai

Naj bo program Google Ad Grants gonilo naslednje pobude vaše neprofitne organizacije

Od lokalnih javnih kuhinj, ki skrbijo, da so naši sosedje siti, do mednarodnih organizacij za pomoč, ki se odzivajo v kriznih časih – neprofitne organizacije so ključnega pomena za naše skupnosti.

Google prek programa Ad Grants neprofitnim organizacijam omogoča oglaševanje v naravi v Iskanju Google v višini do 10.000 USD mesečno. Ti oglasi so prikazani zraven Googlovih rezultatov iskanja, ko ljudje iščejo neprofitne organizacije, kot je vaša. Od leta 2003 smo dodelili za več kot 10 milijard USD brezplačnega oglaševanja 115.000 neprofitnim organizacijam v 51 državah.

Digitalno trženje lahko neprofitnim organizacijam z izjemno ciljanimi in merljivimi rešitvami, ki skrbijo za uresničevanje ciljev, pomembnih za neprofitne organizacije – ozaveščenost, donacije in prostovoljci –, pomaga doseči ciljne skupine v velikem obsegu.

Prepričani smo, da lahko s pomočjo tehnologije v spletu raste prav vsaka neprofitna organizacija.