Pomoč je tu.

Če ste popoln začetnik ali strokovnjak za Google Ad Grants, boste tukaj našli pomoč, ki jo potrebujete za najučinkovitejšo uporabo računa.

Nasveti za orientiranje v obdobju širjenja bolezni COVID-19

COVID-19 je vplival na vašo zmožnost doseganja ciljev organizacije. Priskočili vam bomo na pomoč.

Zavedamo se, da to obdobje zaradi odzivanja skupnosti na širjenje bolezni COVID-19 za neprofitne organizacije predstavlja edinstvene izzive. V nadaljevanju je nekaj premislekov, ki vam bodo v pomoč pri ocenjevanju oglasov v okviru programa Ad Grants in prilagajanju na dinamične pogoje na trgu.

Viri za program Ad Grants v zvezi z boleznijo COVID-19

Dosezite več uporabnikov

Strukturirajte račun, da bodo vaši oglasi učinkovitejši.

Izberite ključne besede, pri katerih želite, da je prikazan oglas, in jih združite v tematske skupine oglasov. Ustvarite 3–5 privlačnih oglasov na skupino, ki so ustrezni ključnim besedam v tej skupini oglasov. Oglasi se bodo izmenično prikazovali, pogosteje pa se bodo prikazovali tisti, ki so uspešnejši od drugih v skupini oglasov.

Nasveti za uspešno uporabo programa Google Ad Grants

Sprejemajte poučene odločitve

Sledenje konverzijam je brezplačno orodje, ki ustvarja poročila o želenih dejanjih obiskovalcev vašega spletnega mesta po interakciji z vašimi oglasi.

Poleg tega, da program Google Ads prikaže, koliko ljudi je kliknilo vaše oglase, lahko program Google Ads ali storitev Google Analytics spremlja, kaj stranke naredijo, ko pridejo na vaše spletno mesto. Če uporabljate storitev drugega ponudnika (npr. PayPal, GiveLively) za spremljanje donacij, si oglejte naše vodnike za storitve drugih ponudnikov.

Vodnik za sledenje konverzijam v programu Ad Grants

Uvoz ciljev v storitvah drugih ponudnikov

Omogočite samodejne ponudbe

Z avtomatizacijo ponudb v programu Google Ads lahko prihranite čas pri upravljanju računa.

Povečanje števila konverzij, ki je strategija pametnega ponujanja, samodejno nastavi ponudbe, da vaši oglaševalski akciji zagotovi kar največ možnih konverzij, pri čemer porabi vaš proračun. Če v programu Google Ad Grants uporabljate povečanje števila konverzij, ciljni CPA ali ciljni ROAS, sistemu omogočite, da ponudi več kot 2,00 USD, kolikor znaša največja ponudba na ravni programa, če je to utemeljeno z uspešnostjo računa.

Pametne ponudbe

Spreminjanje načina ponujanja

Prejmite brezplačno podporo za račun

Prijavite se za izziv spletnega trženja programa Google Ad Grants.

Izkustveno učenje za študente. Resničen učinek za neprofitne organizacije. Sodelujte s študenti s certifikatom za oglaševanje v storitvi Google Ads pri ocenjevanju in optimiziranju vaših računov.

Preberite več o izzivu

Registrirajte organizacijo še danes