Od hobija do svetovnega odra – kako je dodajanje lepot Francoske Polinezije na zemljevide zagotovilo nepojmljive koristi lokalnemu prebivalstvu.

Francoska Polinezija – z belimi peščenimi plažami, valovitimi pohodnimi potmi in mesti svetovne dediščine UNESCO je to priljubljena destinacija na seznamu krajev, ki jih je treba vsaj enkrat obiskati. Medtem ko nekateri o teh krajih samo sanjajo, je Christophe Courcaud prepoznal priložnost, da ta raj približa uporabnikom v domove in pomaga turizmu otoka Tahiti zacveteti s storitvijo Street View.

1800 km

fotografiranih

1.200.000

slik

prek

8K

videoposnetkov

8 in več

otokov

18

objavljenih hotelov

Več kot 450

ustvarjenih
vnosov na seznam podjetij

Kombiniranje poslovanja z zabavo

Navdušenje nad storitvijo Street View in osupljivimi otoki Francoske Polinezije je Christopha spodbudilo, da je leta 2019 ustanovil podjetje Tahiti 360. To podjetje je specializirano za fotografiranje 360-stopinjskih posnetkov obsežnih območij Francoske Polinezije, vključno s pohodnimi potmi in plažami, ter njihovo nalaganje v storitev Street View. In čeprav je Christophe osredotočen predvsem na zajemanje ter predstavitev lepot otoškega življenja, pomaga tudi lokalnim podjetjem pri doseganju večje vidnosti z vznemirljivimi virtualnimi ogledi notranjih prostorov v storitvi Street View.

Dodajanje Francoske Polinezije na zemljevide

V času, ko je večina stvari digitaliziranih, je težko verjeti, da so bili na voljo samo satelitski posnetki Francoske Polinezije, dokler nista na otok prišla Christophe in Tahiti 360. Da bi bilo vse še bolj zapleteno, so bile ulice na otokih, kot sta Bora Bora in Tahiti, brez imen, zato je potovanje po območjih predstavljalo izziv tako za domačine kot tudi za turiste. Še najbolj pomembno pa je, da so imele nujne službe, kot so gasilci, reševalno osebje in organi pregona, pri delu več težav, kot bi bilo potrebno.

 

Že od nekdaj sem bil prepričan, da lahko storitev Street View izredno koristi lokalnim skupnostim. Vedno me je fascinirala možnost, da se lahko prestavimo na določeno območje in se seznanimo z okoljem, preden sploh odidemo od doma. Ta možnost se je zdela še zlasti koristna v Francoski Polineziji, po kateri je bilo skoraj nemogoče potovati brez težav.

Christophe Courcaud, ustanovitelj podjetja Tahiti 360

 

Umeščanje otoka Bora Bora na zemljevide Google Street View

Ko so lokalni organi prepoznali prednosti, ki bi jih storitev Street View lahko prinesla otoškemu življenju, so začeli sodelovati s podjetjem Tahiti 360, da so na zemljevide vnesli in označili vse ceste na otokih Tahiti, Moorea, Bora Bora, Raiatea, Maupiti, Huahine, Fakarava ter Rangiroa. Christophe je uporabil terenska vozila, golf vozila, električna kolesa, vodne skuterje in celo konje, da je lahko pokril 1800 km Francoske Polinezije. Po zaslugi Christophove obdelave in lokalnih geoinformacij, ki so jih zagotovili lokalni organi, je zdaj mogoče v Google Zemljevidih pridobiti ažurne prometne informacije, predloge glede najhitrejše poti in navodila za pot do lokalnih podjetij na Tahitiju. To je še posebej koristno za reševalne službe, ki zdaj lahko učinkoviteje opravljajo svoje delo na otoku. Poleg tega je dostop do posnetkov podjetja Tahiti 360 v storitvi Street View tudi poenostavil urbanistično načrtovanje, vzdrževanje stavb in vzdrževanje cest.

Dostop do mesta svetovne dediščine UNESCO

Najvznemirljivejša predstavitev podjetja Tahiti 360 je predstavitev mesta Taputapuatea na otoku Raiatea. To mesto svetovne dediščine UNESCO igra pomembno vlogo pri privabljanju več kot 300.000 obiskovalcev v Francosko Polinezijo vsako leto. Ko pa je Christophe njegovo lepoto zajel s 360-stopinjskimi posnetki, je omogočil tudi več milijonom ljudi, da ga doživijo virtualno kar doma. Delo, ki ga je Christophe objavil v storitvi Street View, je na naše zaslone prineslo eno od svetovnih čudes, da ga lahko vsi raziščemo.

Pokriti celoten otok ni mačji kašelj, vendar je bil Christophe kos izzivu. Da je lahko zajel vse lepote otoka Bora Bora s 360-stopinjskimi posnetki, je otok obdelal z avtomobilom, čolnom in peš. Christophe je celoten otok vnesel na zemljevid v samo sedmih dneh, tako da je zdaj vsem na voljo, da ga lahko doživijo v storitvi Street View.

Poleg otoka Bora Bora je Christophe fotografiral tudi vse ulice glavnega mesta Tahitija Papeete in tudi mesta Pirae. Vidnost se je izkazala za dragoceno, ko so se v storitvi Street View prikazale slike obeh mest.

Lokalna podjetja so prav tako dobila priložnost, da zasijejo v storitvi Street View. Velike hotelske verige, kot so Intercontinental, Manava in Hilton, ter tudi manjša nastanitvena podjetja so se razveselila priložnosti, da lahko predstavijo svoje objekte na svetovnem odru.

Dodajanje na seznam krajev, ki jih je treba vsaj enkrat obiskati

Pri podjetju Tahiti 360 upajo, da bodo do konca leta obdelali vse otoke Francoske Polinezije, vključno z otoki Maupiti, Tahaa, Markizovimi otoki, otoki Gambier in otoki Austral. In čeprav je v Francoski Polineziji še veliko neobdelanega ozemlja, Christophe že razmišlja o naslednji pustolovščini. Dogovoril se je že za sodelovanje s francoskimi lokalnimi organi v domačem mestu, da bo obdelal 400 km kolesarskih poti, plavajoče vrtove v mestu Amiens in turistični vlak za Somme Tourisme. Christophe bo obdelal tudi vas Teahupoo, ki bo gostila deskanje na valovih na olimpijskih igrah leta 2024. Upa tudi, da bo v tem času v storitev Street View dodal še otoke Nova Kaledonija, Wallis in Futuna ter s tem izboljšal vsakdan lokalnega prebivalstva in več ljudem omogočil, da bodo lahko raziskali te rajske kraje.

Street View je sodelovalna platforma, s katero lahko avtorji prispevkov prek objavljanja osupljivih posnetkov v Google Zemljevidih pomagajo skupnostim pri razvoju in podjetjem pri širitvi, svetovna čudesa pa pripeljejo v domove ljudi. Najboljše pa je, da lahko prav vsak svojo uspešno zgodbo predstavi s storitvijo Street View – narediti mora samo prvi korak k objavi prispevka.

Objavite svoje posnetke Street View